reklama

odpusť

odpusť mi to nechcel som no ked aj mi neodpustíš ja to chapem. Len tak v skratke prosim o odpustenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
pokazil som čo sa dalo
a viem, že toho nieje malo
chcel som vidieť iné city
ten jediní čo nieje vrytý
v mojom srdci je však ten istý
ten k Tebe som si istý
nezmení to iná vec
odpusť, že som hlúpy pochabec :(
Matej Vojtko

Matej Vojtko

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, ktorý chce poukázať na to že je možne svoj názor predložiť aj iným ako len spolužiakom ktorý s vami zasadajú do lavíc tried. Zoznam autorových rubrík:  Pre Anjelika Moniku :-)

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu